Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:10:11 +0300

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/15006 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Sookaera küla, Sassila (Üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075701>  (menetlus nr: 
388338), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister